marți, 14 iunie 2011

Summer Goodbye Clasa a 7 a

Inceput:
Uite ca se termina si scoala dar cu o saptamana mai tarziu...(ca nu puteau sa ne lase in pace de saptamana asta).Sunt foarte fericit pentru ca mi-am reparat unele medii la care aveam nevoie... ca am trei luni de distractie cu prieteni sau cu familia... si normal ca se termina scoala si cls a 7-a.Chiar daca vin vremuri mai grele in a 8-a dar am destul timp sa ma gandesc si la asta


Scuze, scuze si iar scuze:    Imi cer scuze ca nu am mai postat dar am mai stat si eu cu treburile pe la scoala si cum am zis mai sus m-am implinit.Acum le urez succes celor din a 8-a pt ca ei o sa dea Examen National, chiar nu stiu daca este mai greu decat cea cu Subiect Unic dar fie ce o fi, toti trecem prin asta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu