luni, 18 aprilie 2011

Am invatat sa iubesc .

Am invatat si continui sa invat, dar lucruri mereu par a se schimba.

Am invatat ca indiferent cat de mult suferi,
Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta…
Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca,tot ce poti face este sa fii o persoana iubita…
Am învăţat că viaţa îţi poate fi schimbată în câteva ore de către oameni care nici nu te cunosc.

Te iubesc . pentru ca assa vreauu . stau . stau . astept astept . niimic :| . te intreb ce se iintampla . ce ai patit. tu zici nimic. dar este clar ca e ceva. se vede in ochii tai .'
Atunci cand esti fericit ochii iti sclipesc. dar acum simt ca e ceva. Nu te mai pot crede . De ce nu poti avea incredere in mine ? ! Ce am facut de sa ma acuzii . ma lasi sa sufar din cauza ta ? sa ajung  rau . nu credca ai vrea asta ! . 
Te iubesc . Te iubesc . Te iubesc . Te iubesc . de un infinit de ori . de la cer pana la pamant ! ca sa sti si tu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu