duminică, 17 aprilie 2011

De ce te iubesc eu pe tine....

1. Te iubesc pentru că eşti o fire de poet şi eu cred că poţi fi un artist excepţional...
2. Te iubesc pentru că eşti irezistibil şi pentru că îmi oferi experienţe de neuitat, rupte parcă dintr-un basm...
3. Te iubesc pentru că eşti la fel ca mine...
4. Te iubesc pentru că eu încep o frază şi tu o termini...
5. Te iubesc pentru că simţi când îmi e bine şi când nu...
6. Te iubesc pentru că mă faci să mă simt importantă şi pentru că îmi arăţi lucrul ăsta...
7. Te iubesc pentru ceea ce eşti şi pentru ceea ce am devenit eu de când sunt a ta...
8. Te iubesc pentru că îmi dai motive să fiu mândră de mine...
9. Te iubesc pentru că ştii cum să faci totul să pară roz atunci când totul este cenuşiu....
10. Te iubesc pentru că mă iubeşti şi tu ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu